Emisión en sefardí – Programas de la semana – 14 al 20/7/2017

 

Emisión en sefardí – Autoras sefardíes: Lina Koen Albukrek – 20/07/17

Vida y trayectoria de la autora y poetisa sefardí Lina Koen Albukrek, nacida en Çorlú, Turquía. Compartimos una de sus poesías titulada «La reyna enganyadera» basada en un romance español. (Fuentes: Antolojía de Poetas Sefaradíes Kontemporáneos, de Salvador Santa Puche).
Romance: «Una ija tiene el Rey», interpretación de Sandra Bessis. CD D’une lontaine Espagne…Chants Judéo-espagnols.

—————————

Emisión en sefardí – La boda sefardí: tradiciones y costumbres – 19/07/17

Compartimos informaciones sobre las distintas tradiciones de las bodas sefardíes, siempre acompañadas de alegría, música de las distintas vertientes y la gastronomía de la fiesta. Dulces para los novios.
Kante de bodas: «Las kasas de la boda», interpretada por Marga Grajer. CD Kantes i Kuentos del Mundo Sefaradí.

—————————

Emisión en sefardí – Enseñanza del judeo-español, ‘muestra lingua’ – 18/07/17
Ofrecemos informaciones sobre la enseñanza de nuestra lengua judeo-española, una puerta abierta al futuro, como enriquecer la forma de aprender y enseñar.
Canción de cuna: «A la Nana y a la buba», interpretada por Marlène Samoun. CD Trésor des Musiques Juives.

—————————

Emisión en sefardí – Personajes judíos destacados: la familia Pardo – 17/07/17

Investigamos sobre la familia Pardo, una destacada dinastía y la historia de su judaísmo.
Canciones de bodas en versiones de Sofía (Bulgaria): «Las casas de la boda- Los qidusin de la Novia – Los pasos infructuosos», interpretadas por Eliseo Parra y José Manuel Fraile, dirección y materiales Susana Weich-Shahak, CD Arboleras.

—————————

Emisión en sefardí – Kantón de la Luz – 14/07/17
Como hacer crecer la llama espiritual del alma. Continuamos subiendo la escalera espiritual hacia la luz.
Canción: «Adio Kerida», voz Edith Saint-Mard, CD La vida es un pasahe.

—————————
Emisión en Sefardí es un programa kultural de radio, en lingua sefardí o djudeo-espanyol, ke se siente kada lunes enverso Oriente Medio i Mediterráneo i los martes enverso América Norte i Sur. Matilda i Rajel Barnatán, madre i ija, aparejan i prezentan las emisiones i sus kontenido por entero: entrevistas, presonajes, folklor i múzika de ancha diversidad, aktividades, tradisiones, literaturas i una lingüístika atada a la kultura ke tyene sus raízes en Espanya. Lunes a viernes de 06.15 a 06.30 horas UTC

Check Also

Radio:: Kan Ladino kon Alegra Amado i Kobi Zarco – 17/07/2026

Programas anteriores שישי, 16:00 – 15:00 El departamento de radio de la nueva corporación de …

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.