
XXVIII Aniversario Emisión Sefarad en Radio Exterior de España: 1986-2014.
Kante a capella «La Serena», voz Viviana Rajel Barnatán.
Investigaciones de la doctora Paloma Díaz Más sobre el kante sefardí «Rahel», compartimos esta ilustración musical «Rahel» en la voz de Joaquín Díaz, del cd Kantes Djudeo-Espanyoles.
Kante «La Pastora», voz Marga Grajer, arreglos Diego Vila, del cd Kantes y Kuentos del mundo sefaradí.
Un recuerdo de entrevista destacable: palabras del poeta, editor literario y académico de la Real Academia de la Historia en 2011 y secretario de estado de Cultura años atrás D. Luis Alberto de Cuenca y Prado.
Inauguración de la exposición Un día en la Casa de Velázquez, artistas españoles y franceses.
Nuevo tema de Alejandro Sanz: «Yo te traigo».
___________________________________________________________________________________
Emisión en Sefardí es un programa kultural de radio, en lingua sefardí o djudeo-espanyol, ke se siente kada lunes enverso Oriente Medio i Mediterráneo i los martes enverso América Norte i Sur. Matilda i Rajel Barnatán, madre i ija, aparejan i prezentan las emisiones i sus kontenido por entero: entrevistas, presonajes, folklor i múzika de ancha diversidad, aktividades, tradisiones, literaturas i una lingüístika atada a la kultura ke tyene sus raízes en Espanya.
Lunes a las 14.25 h. y Martes a las 01.15 h. y 04.15 h. U.T.C
- ORIENTE MEDIO: lunes 14.25 hs UTC 15.385 banda 19 m
- AMÉRICA DEL SUR martes 01.15 hs UTC 11.795 banda 25 m
- AMÉRICA DEL NORTE martes 04.15 hs UTC 9.650 banda 31 m
Emisión Sefarad se prepara para el Día Internacional del Ladino: Poesía y Música: La Ija i la Madre Komo la Unya i la Karne: «Sielo eskuro de Aragón», «En Toledo», «Molina de Aragón», de la autoría de Matilde Barnatán. «La mar», «Arvolés de Cacerés», «Santa María la Blanca» de la autoría de Viviana Rajel Barnatán, en acompañamientos musicales de piano Darío Meta, estudiante del Conservatorio Superior de Castilla y León en Salamanca. Cancionero: «Irme kero madre a Yerushalaim»,voz Liliana Benveniste.»Al pasar por Casablanca» del cd Sephardic Songs. Kantón de la luz: La oportunidad de elevarse espiritualmente. Montserrat Caballé recibe la Medalla Internacional de las Artes en Madrid, su interpretación en «Salve Finisterre».
eSefarad Noticias del Mundo Sefaradi