Las Fabulas de Aesop: «EL MANSEVIKO KE GRITO «VYENE EL LOVO» trezladado por Renee Martin i Roger Brewer

18.09.2026

Un pastor manseviko estava kudyando los kodreros de su patron serka de un kazal. Para englenearse, el tomo un respiro  profundo i grito:

Vyene el Lovo! Vyene el Lovo!  El lovo esta persigyendo los kodreros.

Los kazalinos vinieron korriendo para ayudarlo, ama kuando yegaron, no vieron dingun lovo. El manseviko se riyo a la vista de sus karas furiozas.

Unos pokos dias dospues, el izo otra vez el mizmo enganyo.

Vyene el lovo, Vyene el lovo, grito.

Una vez mas, los kazalinos se suvieron presto ensima de la kolina, i una vez mas fueron enganyados.  El manseviko se rio i se rio.

Dospues, una tadre, un lovo verdadero salio de la shara para atakar los kodreros. El manseviko korrio verso el kazal gritando:

Vyene el lovo! Viene el lovo! Vos rogo ke me ayudesh.  Esta vez el lovo esta aki de vedra.

Ama los kazalinos pensaron ke el estava tratando de enganyarlos otruna vez i no vinieron dingunos para ayudar.  El lovo atako el revanyo i el manseviko se kedo solo i espantado.

 

Moral:  Los mentirozos no son kreidos, mizmo si dizen la vedra.

Renée Martin, Cardiff, Gales, Grande Bretanya
Roger Brewer, Portland, Oregon, Estados Unidos

Ver todas las Fabulas >>

 

Check Also

Las Fabulas de Aesop: «El Perro i su Reflekto» trezladado por Renee Martin i Roger Brewer

18.09.2026 Un Perro, a ken el kasap avia echado un gueso, se estava apresurando para …

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.