Agenda: Agosto en CIDiCSef – Taller de ladino/judeo-español 15/8

Próxima actividad

Lunes 15 de agosto e 2011

Taller de ladino (judeo-español)
Profesoras Esther Cohen de Cohen y Liliana Tchukran de Benveniste

 

Literatura Judeo-española:
Esta clase leeremos y analizaremos «La mujer onesta» de Elia Karmona traducido por Michael Alpert quien descubrió esta obra en el inventario de obras en ladino preservadas en la British Library.

Elia R. Karmona nació en Constantinopla en 1869 y murió allí en 1932. Descendía de una antigua familia, respetada y acomodada, dedicada a la administración y la banca.

Escribio cuentos y novelas y desde 1908 dirigió y redactó la mayor parte del periódico humorístico «El Djugeton»

Check Also

ENKONTROS DE ALHAD – 2 DE AGOSTO 2026: MI LINGUA I KULTURA, DE 500 ANYOS A 500 ANYOS MAS – Balabaya RACHEL AMADO BORTNICK – Musafira ESTER ALKANLI – A las 13 oras (Arjentina) x Zoom – Mas orarios en el anunsio

Donativo para ayudar a Enkontros de Alhad   ENKONTROS DE ALHAD Avlados en Djudeo-espanyol – …

2 comments

  1. Me alegra mucho el que el grupo de lectura vaya a estudiar La muz’er onesta de Karmona, novela en ladino que transcribí a letras latinas y traduje al inglés. Espero disfruten de la lectura y no identifiquen demasiados errores. Díganme la reacción de los asistentes.

    Saludos cordiales,

    Michael Alpert

  2. En los talleres estamos disfrutando de la divertida historia que nos narra Michael, y aprendemos muchos términos nuevos de Ladino, con la maravillosa dedicación de nuestras morot Liliana y Ester.

    Munchas, munchas i munchas grasias!
    El Djudeoespanyol bive!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.