
Emisión en sefardí – Kantón de la Luz – 06/11/15
Continuamos subiendo la escalera espiritual del alma. Como llegar a cumplir con el objetivo espiritual. La verdad en el camino a la luz.
Canción tradicional: «Alta, Alta es la luna», interpretada por el grupo A Ballare, Cd Diez Kantes Sefaradíes.
—————————
Emisión en sefardí – Los judíos y su vida en Andalucía – 09/11/15
Historia en Emisión Sefarad. Los judíos y su vida en Andalucía.
Publicación Aki Yerushalayim, Los Djudíos de Andalucía i el Rey Fernando III.
Romance «Las quejas de Jimena», voz Adela Rubio – CD Los Judíos en Aragón
—————————
Emisión en sefardí – Literaturas en judeo-español – 10/11/15
«Antolojía de Poetas Sefaradíes Kontemporáneos – Asigún el Defter de Yaacov el Vistozo», del autor Salvador Santa Puche. Continuamos con las poesías y las nochadas animadas por Yaacov el Vistozo. Nochada Sietena y el poeta Vitaly Sadacca nacido en Turquía: Poesías: «Deklarasión de un viejo», «Siertas pensadas», «Un mundo diferente».
Canción: «También de la madrugada», interpretada por Joaquín Díaz, Cd Kantes Djudeo-Espanyoles.
—————————
Emisión en sefardí – El manuscrito de Ha Cohen – 11/11/15
Historia: El manuscrito de Ha Cohen, la interesante aportación de la Dra. Ana Riaño, doctora de la Cátedra Sefardí en la Universidad de Granada, que ya desaparecida nos deja un importante legado cultural sefardí. Rendimos un homenaje a su obra y memoria.
Patrimonio musical tradicional: «Kuatro Muchachikas», Janet & Jak Esim Ensemble, Cd Mira.
—————————
Emisión en sefardí – Gastronomía sefardí – 12/11/15
Bienvendos a la «Cocina de Emisión Sefarad». Hoy os ofrecemos la receta de «Bokadikos de Berendjena» libro El Guizado Sefaradí, editado en Zaragoza.
Canción gastronómica: «Los guisados de las Berendjenas», interpretación Marga Grajer, Cd Kantes i Kuentos del Mundo Sefaradí.
—————————
Emisión en Sefardí es un programa kultural de radio, en lingua sefardí o djudeo-espanyol, ke se siente kada lunes enverso Oriente Medio i Mediterráneo i los martes enverso América Norte i Sur. Matilda i Rajel Barnatán, madre i ija, aparejan i prezentan las emisiones i sus kontenido por entero: entrevistas, presonajes, folklor i múzika de ancha diversidad, aktividades, tradisiones, literaturas i una lingüístika atada a la kultura ke tyene sus raízes en Espanya. Lunes a viernes de 06.15 a 06.30 horas UTC
eSefarad Noticias del Mundo Sefaradi