Ver todos los artículos de esta sección
Las emisiones de REK’A
Yehuda Hatsvi

En el kuadro de las emisiones de Kol Israel (“la boz de Israel”), se inauguraron en 1991 las emisiones de REK’A (”la red de absorbsion de Aliya”), en 14 varyas linguas, entre eyas el judeoespanyol tambien, para akontentar a los Olim (los muevos venidos al pais) i a los judios ke biven en la Diaspora.
Desde el mez de Mayo 2017, la Red izo unos kuantos mejoreamientos, i las emisiones en muestra lingua se yaman agora “Kan ladino” (aki ladino).
En el enlase ke vos do aki mas abasho, podesh eskuchar los programas de “Kan Tarbut” (aki kultura), dirijidos por Alegra Amado i Kobi Zarco. En el program, konversasiones kon varyos personajes, entre eyos el Prof. Shmuel Refael, el Sr. Moshe Shaul, la kantadera Liliana Benveniste i otros mas.
Desde el 19de mayo de 2018 podesh oyir tambien, (en los 5 ultimos minutos de la emision), mi komentario sovre la perasha de la semana.
www.kan.org.il/radio/program.aspx?progId=1135
Yehuda Hatsvi
Israel
Fuente: Ladinokomunita
![]()
En esta seksion, muestro kerido amigo Yehuda Hatsvi un estudiozo de la tradision, del penamiento djudio i de la Ley, va a partajar kon todos mozotros sovre variados temas desde su punto de vista djudio i sefaradí. Yehuda es aresivido en Ekonomia de la Universita de Tel Aviv, puvliko un libro de istorias folklorikas sefaradíes para ninyos, sus artikolos i konsejas aparesen en munchas puvlikasiones komo por eksemplo Aki Yerushalayim i El Amaneser, i es uno de los moderadores de Ladinokomunita.
eSefarad Noticias del Mundo Sefaradi