
Ofrecemos a los oyentes un completo programa con informaciones sobre un antiguo libro de la medicina sefardí (fuentes literarias: Moshé Shaúl).
Continuamos el programa con un kuento sefardí, contado por Jaime Bensignor: «Rakí kon mezé», y ofrecemos el kante «La vida do por el rakí» interpretado por Paco Díez, y con la guitarra de Raúl Olivar, del CD Esencias de Sefarad. El Komer i el Kantar es al empesar.
En nuestro “Kantón de la Luz” compartimos el tema sobre como buscar apoyos espirituales.
En noticias sefardíes, presentamos el nuevo libro de Mordejay Guahnich, presidente de la Asoc. Mem Guimel. Informamos sobre el principio de los periódicos en judeo-español en Izmir (Esmirna) Turquía, gracias al profesor Avner Levy, y de Turquía son los intérpretes Janet & Jak Esim, de los cuales ofrecemos su versión del kante tradicional «Alta, alta es la luna», del CD Mira
Escuchar programa >>
—————————————————————
Emisión en Sefardí es un programa kultural de radio, en lingua sefardí o djudeo-espanyol, ke se siente kada lunes enverso Oriente Medio i Mediterráneo i los martes enverso América Norte i Sur. Matilda i Rajel Barnatán, madre i ija, aparejan i prezentan las emisiones i sus kontenido por entero: entrevistas, presonajes, folklor i múzika de ancha diversidad, aktividades, tradisiones, literaturas i una lingüístika atada a la kultura ke tyene sus raízes en Espanya. Lunes a viernes de 06.15 a 06.30 horas UTC
eSefarad Noticias del Mundo Sefaradi